onsdag 21 november 2012

Min FANTASTISKA dag... NOT!

Mycket riktigt, en promenad blev det i förmiddags, en lång sådan. Sällskap av Malin och Stina fick jag och efter att vi hade gått 4 km var vi i stan, Malin behövde gå in på Ica och jag vänta utanför, när jag stod där började jag få synbortfall och ett migränanfall började komma smygande, typiskt! Och inte nog med det så kommer mariestadtidningen och vill ställa dagens fråga. "Måste ni komma nu?! När jag har gått långpromenad och är osminkad?" Säger jag men kunde ju inte annat än att ställa upp. "Vad tycker du ett mjölkpaket ska kosta?" Är frågan, och jag svarar "5kr", ja men inte tänkte väl jag på, i mitt tillstånd att alla bönder håller på att gå i konken?! Jag tänkte väl bara på att vi högkonsumerar mjölk och att det vore gött att det är billigare. Hehe. Peter skrattar och tror att bönderna kommer gå i vendetta mot mig efter morgondagens tidning. Jaja, varsågoda! Jag bjuder på det och mitt snygga foto ;-)

Sedan fick det bli sängen med en kudde över ögonen :-/ hård dag!! Haha. Men tabletterna verkade och efter några timmar kunde jag plugga och nu ikväll har jag varit på gymmet! Idag tränade jag bröstmuskler, rygg och sneda magmuskler. Kändes riktigt bra, även om jag fortfarande var lite matt i huvudet efter migränen.

Nu ska jag snart krypa ner. Vi sover hela familjen snart i samma säng,, Sam vägrar sova i sin säng och Linnea har feber och då vill jag ha koll på henne under natten så hon inte blir sämre.

Så, there you go! Hoppas ni har haft en bättre dag, utan migrän, snyggt tidningsfoto, sjuka barn och blivit utskrattade...
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar