söndag 18 november 2012

Träningsupplägg

Godmorgon!!
Vaknade på riktigt myshumör idag :-D och gick upp till dukat bord och tända ljus.
Var och tränade igår igen, känns bra! Kan inte hålla mig ifrån gymmet när jag har PMS.. Det är det enda som hjälper.
Iaf, jag har bestämt att börja med mitt träningsschema igen som jag följde för ca två månader sedan, det började ge resultat då, men sedan har jag varit sjuk så mycket. Men nu kan ingenting hindra mig ;-)
För mig passar det att göra någonting varje dag, just för att jag behöver bli av med fett och för att få in träningen som en naturlig del av min vardag.
Såhär:

Måndag: promenad/löpning
Tisdag: kondition, dans
Onsdag: promenad och styrketräning
Torsdag: promenad och styrketräning
Fredag: promenad/ löpning
Lördag: promenad och styrketräning
Söndag: promenad och styrketräning

Jag har egentligen inte hittat på detta själv utan kopierat av en träningsblogg. Anledningen att jag vill styrketräna fyra ggr per vecka är för att jag har ett visst mål.


förebilden är sex veckor efter ha fött TVILLINGAR. Bilden nedanför är efter ett år?!

Kan Olga så kan jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar