tisdag 13 november 2012

Linnéas dop och ettårsdag

Jag har ju varit så seg på bloggen ett tag därför har ni ju missat när Linnéa hade sin ettårsdag och dop! Vi hade det samma dag faktiskt. Lika bra jue ;-)
Vi döpte henne på vår terass i september, blev riktigt mysigt och bra. Annars kan dop bli lite opersonligt och konstlat. Öppna paket framför alla är ju roligast, haha. Nä men på det här sättet blev det mer familjärt tyckte jag!
Min pappa som är fotograf har tagit bilderna, blev flera jättefina. Här kommer ett handplock av dom!
 
 
 
 Hmm Vad här det som händer?
 
 
 
 
 Sam håller ställningarna och hjälpte prästen med vattnet.

 Dopklänningen som jag lyckades trycka på Linnéa har min gammelmormor virkat. Och den har jag också döpts i. Kul med traditioner :-)


Den här bilden är så himla härlig! Det speglar verkligen mina barn. Och det jag gillar mest med bilden är att det syns igenom hur "verkligheten" är. Barn ska inte vara uppstyltade precis som om de vore vuxna, eller hur? Bättre att få bilder på när de är i full fart, haha. Och det kan man verkligen säga att de var, överallt, när min pappa försökte få en fin bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar