onsdag 28 november 2012

Min förra träningsvecka

God morgon!
Yeey nu är det morgon och snart ska jag äta frukost! :-D jag åt aldrig frukost förut men nu när jag lärt mig äta det så älskar jag det! Konstigt..? Men det känns i kroppen att man orkar mycket mer när man äter en ordentlig frukost så det försöker jag göra varje dag.

Det går riktigt bra med träningen och motivationen.
Förra veckans träning:
Måndag: crosstrainer 45 min
Tisdag: step up och en långpromenad
Onsdag: styrketräning ur programmet och en långpromenad.
Torsdag: sjukhuset istället för träning :-/
Fredag: sjukhuset...igen!
Lördag: ingen träning, jobbade
Söndag: styrketräning

Jag är ändå nöjd med veckan som var och denna vecka kommer bli ännu bättre!

Beställde proteinpulver för att minska risken att tappa muskelmassa nu när jag går ner i vikt.
Så detta ska jag prova:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar