måndag 19 november 2012

Inspiration!

För att fortsätta hålla sig motiverad till att nå mitt viktmål så är det viktigt att ha lite bra saker att ta till när man tappar lusten.
Och jag har märkt några saker som får mig att tagga till.
- bloggar, olika träningsbloggar som skriver om kost och hur de tränar varje dag så blir jag genast sugen att träna jag också!
- nytt träningsschema. Jag älskar att sitta och skriva ner nya övningar som jag ska göra kommande månad, då vill jag genast till gymmet för att testa!
- nya träningskläder! Jag kan bli taggad att träna bara jag "fönstershoppar" nya träningskläder, hehe. Knäppt va?
- före och efterbilder! Gärna på de som själva har fått barn och blivit vältränade.

Det här är en bild som får mig att vilja gå till gymmet direkt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar