onsdag 23 juni 2010

Bonnabränna is the shit

Igår gick vi till stan för att luncha på statt.
Där träffade vi Anna, hon avgjorde när hon såg mig att jag BEHÖVER en öl. Och visst hade hon rätt!
I den här "hålan" (som vi annars kallar den) så har vi sån lyx att vi har en hur fin hamn som helst och mysiga resturanger med uteserveringar precis vid hamnkanten.
Där hamnade vi igår.
Efter fyra öl, lagom runda under fötterna beslöt vi oss för att grilla. Men kl 22 i den här stan finns det inte så många ställen som har öppet så sent.
Vi lyckades hitta korv som vi fick köpa för 10 kr styck, snacka om dyr korv! Men god va den.
Idag är jag bakis. Men det är värt det!

Jag och Sam har tillbringat dagen hos Louise pappas stuga. Den ligger precis vi sjön.
Man ska inte underskatta solen bakom molnen!
Nu har jag världens fulaste bonnabränna. Hela min höger arm är röd, den andra är vit.
Jag får hoppas att den röda färgen är brun när jag vaknar i morgon så jag har fin färg någonstans.

Shit jag blir redan stressad när jag tänker på allt jag ska göra i morgon innan vi drar till kusten kl 17. HUR ska jag hinna?!

Glad midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar