söndag 13 juni 2010

Fy för bakfylla

Rödvin = GIFT!
Men det kanske ni redan visste? Jag blev varse i torsdags (eller nä.. snarare i fredags..) när jag var på 35 års kalas hos Helena.
Det blev smörgåstårta, fika och hela TRE glas rödvin.
Fy för bakfylla.

Dessutom åkte P till Tyskland torsdag natt, där försvann inte bara chansen till att sova hela dan utan den nya mamma Alex fick vara orolig var och varannan minut för att det måste ha hänt en olycka när han inte hörde av sig. Till slut fick han be mig sluta skicka sms för det kostar nämligen honom 10 kr att ta emot dom.. men jag menar autoban!?
Där vill jag inte att min snygga man ska befinna sig, med eller utan ers girighet.



Igår var vi på 27 års kalas.

Kalasfina :)

2 kommentarer:

  1. Åhh va fina ni är :) /Linda (från föräldragruppen;)

    SvaraRadera
  2. Åh tack Linda! Har du hört något mer om ytterligare en föräldraträff? kramar

    SvaraRadera