tisdag 29 juni 2010

Svammel svammel

Jag hade tänkt att lägga ut lite bilder från midsommar och våran utflykt till sjötorp igår men av någon märklig anledning har kameran fått fötter och valt att lägga sig på en säker plats.

Så till något helt annat.
Jag har kommit underfund om en ny sak med mig själv. Visst är det lustigt när det händer?
P uppmärksammade mig om det för ett tag sedan, jag tittar alltid (nej inte alltid.. men mycket)på munnen på den jag pratar med. Sedan P sa det så har jag tänkt på det.
Vem jag än tänker tillbaka på så minns jag deras munnar! Läskigt.
Det hör ju till hyfs att titta i ögonen på den man pratar med, precis som ett fast handslag är ett måste och kommer ingå i min barnuppfostran.
Hur har detta gått till?!
Avvänjning mot munögontittande!

Till dagens aktiviteter.
Imorse dallrade Alexfläsket på Korpen i Mariestad (man ska inte nedvärdera sig själv men just nu är det ett faktum, snart blir det "jobbade Alexmusklerna" jaja svammel svammel..)
Vid lunch kom Carro och Vinton och vi gick ner till stan för att luncha.
Efter det blev naglarna ordnade på nails and beauty. Sommarsköna :-)
Ikväll har vi grillat korv, försett mammsen med mat och börjat packa för morgondagen.
Till P:s stora förtret när han inser hur mycket jag tänker ta med till mig och Sam.
Han får finna sig i det.

Nu så ropar sängen så jag inte kan tänka klart längre.
Imorgon åker vi till Öland!!

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar