söndag 13 juni 2010

Ljusparty

Idag har jag haft ljusparty till sambons stora förtret (jag förstår inte hur han kan tycka att jag har för många ljus?!). I alla fall så fynda vi nog allihopa, nu ska jag bara gömma mina fynd på ett säkert ställe så att dom inte hamnar på tradera i morgon.

Det är alltid lika kul att samlas ett gäng kvinnor, det kvittras och skvallras och alla myser.
Sen finns det dom som inte tackar nej till fika heller (JAG är en av dom..).

Idag fick vi en kul nyhet också! En utav tjejerna är gravid, grattis :-)
Hon ångrade sig säkert genast när hon hade sagt det för snart satt vi alla och talade om alla våra graviditetssymtom vi hade när vi var gravida osv osv.
Ursch vad jag tyckte det var jobbigt när jag var i hennes situation, ändå gör jag likadant, man kan inte hejda sig! Det var en så stor del av sitt liv.
Hon kan från och med nu förbereda sig på tusen miljoner frågor och påståenden som hon kommer att få hör och genomlida de återstående sex månaderna...

Nu har vi just sett Avatar för andra gången.
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar