onsdag 9 juni 2010

Im back (from out of space..) *dansar*

Jag har haft en blogg paus.
Tyvärr kommer det nog bli ett antal sådana nu under sommaren eftersom att sitta framför datorn finns inte i min värld när det är fint väder ute!
Det har hänt en hel del sedan sist jag skrev, det blir svårt att skriva om allt.
Men jag kan ju skriva den viktigaste nyheten!
Min muff har fått MVG i knipbetyg. Jag menar finns det bättre nyheter två månader efter en förlossning?! Jag blev överlycklig.
Ja med detta förstår ni nog att jag har varit på återbesök på mvc. Jag var givetvis nervös för jag insåg att vi säkert skulle diskutera förlossningen. Man vill inte riva upp alla känslorna som man tyckts begravt någonstans djupt inne i maggropen.
"Jag har förstått att förlossningen var jobbig" (barnmorskan)
"ÄÄÄÄÄÄHHHHHhhhh" SNYFT snyft (JAG).
Jag fick inte fram någonting på 20 min. Men det var skönt efteråt!
OCH jag ska dit igen så att jag kan gråta ur mig lite till. Sen är det bara att göra fler barn ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar