torsdag 27 maj 2010

Saldo noll kronor!

Jag har kommit på att jag hinner helt enkelt inte med att blogga så mycket som jag skulle vilja, undrar vad det beror på ;)
Så hur har vår vecka sett ut? Jo Sam och jag har fördrivit tiden med att umgås med våra vänner när P jobbar för fulla muggar.
I tisdags var vi hos Håkan och Jeanette för att titta på deras nya kök, shit vad snyggt det blev! (Dom har lika snygga luckor som vi).
Det är lyxigt att få komma bort på middag och eftersom vi är SÅ bekväma så gick vi över till Marie och Jörgen igår och åt världens godaste Tsatziki med tillbehör som grillat, sallad och potatis förståss... men det hade räckt med den annars.
Pricken över i fick bli det mysiga sällskapet och den goda ölen... som jag inhandlade på dan i sällskap med Louise.
Hon hade sina nya snygga converse på sig, jag blev grön av avund! Fasen vad gärna ja skulle vilja ha sådana.
Idag har Carro och Sams kusin Vinton varit här. Vi har lunchat och gått långpromenad så att vi förtjänade att äta rabarberpaj till efterrätt som Carro hade lagat MUMS!
Jag har haft det roliga nöjet att betala räkningarna idag också, SALDO NOLL kronor ja.
Härligt rik man blir på mammapengen!

Hur det går med bantningen? VI tar det en annan dag.

Nu ska joggingskorna på för att skava upp ett ytterligare skavsår. För i morgon ska jag och Ellen springa ihop och då måste jag ju vara någorlunda bra.
Och DET är helt rätt! Man behöver lite press för att komma framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar