torsdag 20 maj 2010

Bröstoperation nästa?!

Idag har jag fått sovmorgon tack vare min snygga man.
Sedan var jag såå redig att jag tog tag i spåret direkt, lika bra, annars har man en hel dag att hitta ursäkter på.
Det gick riktigt bra! Jag besegrade hållen.
Tyvärr höll jag på att dö av skräck när jag vid TVÅ tillfällen nästan höll på att springa på ormar.
Jag menar, HUR kunde dom missa att jag hade intagit spåret? Nåja konditionen börjar bli på topp och bättre ska det bli!

Naken i badrummet på väg för att duscha av mig svetten så böjde jag mig fram för att dra fram vågen (jag vet!! jag kan inte motstå!!) då upptäcker jag att mina bröst slår i varann. Vad sjutton är det frågan om?! VAD har hänt?!
Jag granskar dom i spegeln och konstaterar att dom är ju hängiga LIKE HELL!
VAR är mina bröst?
Ännu en nyupptäckt sak som INGEN pratar om. För jag antar att detta hör till....

Klart det är värt det!! Men ibland vore det toppen att få vara förbered på alla nya kroppsfunktioner.. eller det kanske inte går?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar