tisdag 18 maj 2010

Håll!

Efter en och en halv kilometer i spåret idag blev jag drabbad av MINA kroppsfunktioner, ordentligt! Den elakaste art av håll du kan tänka dig infann sig.
Jag hade orkat betydligt längre fysiskt om inte den elakingen hade hindrat mig!
Hur kommer det sig att man har såååå mycket lättare att få håll efter en graviditet? Allt är nog så sladdrigt... vilket får mig att vilja träna ännu mer.
Jag kanske skulle ta och åka tillbaka nu på direkten!
Men tyvärr är jag alldeles för lat och ett varmt bad lockar just nu mitt sinne..
Nej jag får ta igen det i övermorgon, då ska den inte få en chans!

I alla fall, den korta stund jag hann njuta och tänka under dessa 1,5 km (resten var jag förbannad..) så tänkte jag på hästar, hästar, hästar, natur och vår semester vi ska ha i sommar.
Så nu får jag hålla tummarna att jag vinner på lotto snart.. tyvärr kommer jag nog inte att göra det... för att vinna måste man spela och DET är jag inget fan av.
Nåja om jag sitter tillräckligt länge i soffan och väntar så kanske turen kommer och knackar på dörren? Fy vad lat jag är! Det blir man inte rik av.

Dags för bad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar