lördag 8 maj 2010

Burr!

Idag är det rikigt burrigt ute!
Jag och Sam har redan varit iväg ner till stan och tittat på alla hurtiga som är duktiga och springer springtime idag.
Vi ohurtiga tog istället en fika med lika ohurtiga vänner. Det va än mer trevligt.
Men idag ska jag ändå inte sitta på latbänken för jag ska prova att springa spåret för första gången sen jag blev gravid när P kommer hem ifrån jobbet.
Jag har fått godkännande av barnmorskan eftersom jag har varit så duktig med mina knipövningar så håller jag "tätt" än så länge. Det betyder att bäckenbotten är tillräckligt stark för joggning. Härligt! eller det hoppas jag att jag tycker efteråt.. just nu har jag ångest och försöker hela tiden hitta ursäkter för att slippa.

I kväll ska vi grilla och jag ska faktiskt ge mig på en LCHF efterrätt, ska bli spännande!

1 kommentar:

  1. De där med LCHF efterrätten?! Smaka den bra? För eftersom min bror då går på den dieten så måste han eklart bjuda oss andra på de där, och fy fan va illa de smaka! De var nån så kallad chokladkaka han bjöd på, smaka verkligen super äckligt! Men så lyckades han sist jag var där, en jordgubbspaj alá LCHF! Jordgubbar blandat med Philadelfiaost, creme frech i botten,och över hade han ett kokos täcke! Den var faktiskt inte fy skam med lite glass till, (inte för min duktiga bror åt glass, utan för vi andra icke LCHF fantaster ville ha nåt smarrigt till ;)

    Kramar Sanna :)

    SvaraRadera