måndag 24 maj 2010

Toppenmål i sikte.

Idag har jag betat av spåret igen.
Allt går bra förutom att det verkar som om jag inte kan ha några skor längre!
Alla skor gör ont och det slutar alltid med skoskav, hur jag än gör.
Jag tror att eftersom mina fötter fick bo i ett par skor i nästan nio månader, platta, stora och med NO struktur överhuvudtaget bidrog till att jag nu kan kallas för BIG FOOT. Okey inte långa men breda. Vad ska jag göra?
Det får väl bli ortopediska verkstaden nästa.
Tråkigt att tappa lusten att springa bara för att fötterna värker så att gråten bränner i halsen när man äntligen kommit i mål.

Igår åkte jag och Sam med Ellen för att titta på Erik när han spela fotbollsmatch. Okey jag är inte så sportintresserad, inte Ellen heller tror jag för vi gör allt annat än att verkligen titta på matchen... Pratar, käkar glass, kikar på folk och tar åt oss äran för att Eriks lag gör mål.
I alla fall då kom vi fram till att det vore jättekul att åka till stockholm för att springa tjejmilen. Men det blir ju ett toppenmål! Då måste jag ju springa.

1 kommentar:

  1. hihihihi såå sant så sant, jag är nog inte så sportintresserad fast jag har lärt mig mycket om fotboll sen ja träffa Erik :) Kul med tjejmilen, det får vi verkligen satsa på!!! jag har oxå problem med joggingskor, har breda fötter. Ett bra märke som passar för mina fötter är asics. ha de super :)

    SvaraRadera