onsdag 30 november 2011

Aj aj aj

Min hals!!!! Frossa, feber och jag har nog aldrig haft så ont i min hals tror jag. Nu är det bara att trycka på paus knappen och sjukskriva mig. Idag har jag förbjudit mig själv att åka och jobba, även om jag känner att jag skulle behöva det egentligen.

Fasen vad vi kvinnor kan! Vi är bra!! ;) vi kan bygga upp/ starta företag samtidigt som vi matar, byter blöjor, tröstar och torkar spyor.... Lagar mat (ja det gör jag) och städar, tvättar och diskar (ok Petrus gör mycket av det, men ändå). Vi har förmågan att göra flera saker samtidigt, med diciplin, struktur och en plan (vi är ju duktiga på att oroa oss och "käääännnnaaa" så mycket) men med en plan så gör vi mer, än vad vi känner och tänker.
Begränsa er inte! Vad är DIN dröm? Var vill DU nå? Vi kan alla nå dit vi vill om vi tror på att det är möjligt och är villiga att göra en förändring.

Okey, ett litet sidospår, men det är så sant. Nu ska jag vila.. ( när jag har fixat disken, städet, bäddningen och badat Linnea....)
Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar