söndag 13 november 2011

Jag och min senior på event!


Jag är i Örebro på stjärnevent. Ikväll har vi haft maskerad. Kändistema! Så himla kul!! Och jag har bestämt redan nu att jag ska gå in för det som sjutton nästa år på utkläddningsfronten. För det är så sjukt roligt! 
Wow wow wow säger jag bara! Vilken fantastisk utbildning vi har fått hittills. 
Outstanding. 

Jag skulle just sova för imorgon väntar ytterligare utbildning men så gick jag in på Katrins blogg, ni vet Bingos tjej/sambo/brutta. Fotografen alltså. 
I vilket fall. Vet ju inte om ni läser den men jag tycker hon är härlig. Jag tycker att det är roligt att läsa bloggar som innehåller ironi. 
Hon bor just nu i LA tillfälligt och har då gått in i en kosmetika affär för att köpa en ansiktskräm och ja här kommer konversationen som Katrin och expediten har:
 "wich  eyecreme do you use?" "No one. I don´t like alot of things. I want one cream. Fast and simple". Hon höll på att svimma. Hon var tvungen att sätt ner handen på glasdisken som hon hade framför sig, hon hade aldrig hört något så dumt i hela sitt liv. Hon hämtade sig snabbt och sen såg hon hotfullt på mig. Därefter kom en uppläxning utan dess like. "What do you think?! Are you gonna come here when you are what?! 40 and ask us to fix you?! Do you think that you can just walk through life not taking care of your skin and then be surprised that you will get wrinkels one day? Whats wrong with you? You need an eye creme and you need this one" sen höll hon fram en liten kräm från La Prairie för 150 dollar. "Then you should really use this one too" sa hon och visade mig den tillhörande ansiktskrämen för 185. "Come here", och så började hon dutta på kräm i mitt ansikte och så utbrast hon "Oh my good it´s just sucking in. You are soooo dry! Can you see those wrinkles around your eyes? They will go away with this cream you know".

Så intressant! Nä nu ska jag sova. Go natt!


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar