söndag 27 november 2011

Lyckad helg

Kolla in mitt fina julklappsbord som jag hade gjort i ordning till vårat öppet hus i lördags. Det blev riktigt lyckat och vad trevligt vi hade! Nu är jag helt slut!!
Jag har ju halsfluss som jag skrev tidigare. Nu har jag ätit antibiotika i en vecka och har fortfarande ont i halsen. Men det är mitt eget fel för jag har kört på i samma takt som vanligt och egentligen skulle jag behövt vila kanske..
Imorgon är jag ledig!! Det ska bli skönt. Vi ska iväg och fotas hos Anne-lie men det är ju bara roligt. Eller jag ska inte fotas utan Linnea och Sam ska det.
Idag är det ju 1:a advent redan! Och Linnea fyller elva veckor idag. Hoppas ni har haft det mysigt. Det har vi med familjemiddag hos min mormor. Skönt att få bli serverad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar