söndag 20 november 2011

Här finns ingen söndagsångest!!

Igår var jag på mitt första träningspass på länge, visst var det en nära döden upplevelse som alltid när man ska komma igång men idag känns det härligt att ha ont i hela kroppen av träningsvärk! Dock har jag ont i halsen. Och det visade sig att jag har halsfluss. Jag tyckte väl det va konstigt att jag har haft ont i halsen i en och en halv vecka nu.. Så den här veckan får det bli antibiotika och ingen mer träning.. Tråkigt.
Imorgon är det redan måndag igen, en ny vecka som börjar!! Jag har ett späckat schema så jag har egentligen inte alls tid att vara sjuk. Imorgon har jag klass, ska bli kul! Senare i veckan är det möte, kundbesök och öppet hus! Som tur är har Andrea och jag redan gjort klart det mesta inför öppet huset. Förutom att jag ska slå in massor av fina paket men det är ju bara roligt.
I em unnade vi oss söndagsmys med kinamat på grottan. Och nu ska jag krypa ner bredvid Petrus i soffan och titta på beck.
Söndagar kan vara bra härliga när man inte har "söndagsångest" och det hoppas jag för alltid att slippa.

Ha det bra!


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar