söndag 6 november 2011

Är nog lite bakis..

Igår kväll kom Tobbe och Malin på middag. Så det blev fläskfilé med rosepeppar sås och rödvin, såå gott!
Sen hade jag gett mig på chokladpaj och den var absolut helt okey. Men godast var rödvinet och det känns idag! Tung i huvudet.
Jag vill komma igång med träningen igen nu också. Jag funderar på Friskis och Svettis.. Jag vill helst gå på pass ändå. Ja det måste jag ordna nu.

Jag undrar var Sam har fått tag på sin morgonpigghet?! Han vaknar tidigare och tidigare. Visserligen på strålande humör för det mesta..
Och inatt var jag lite orolig för honom, han har börjat hosta mycket på nätterna.. Men han hostar ingenting på dagarna. Och han har inte varit sjuk nyss så att det beror på en envis hosta sen en förkylning. Undrar vad det beror på? Måste forska i det.

Nä nu ska jag ta och rycka upp mig. Piggna till.. Jag och Sam får ta och mysa lite medan vi väntar på att de andra två i familjen vaknar.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar