tisdag 22 november 2011

Kanon dag!

Jag jobbade hemifrån på fm och gjorde presentkort och fakturor. Efter lunchen fick jag chans att sova, Såååå himla skönt. Vid två så hämtade jag och Linnea Sam. Då gick vi runt och la inbjudningar till mitt öppet hus till alla grannar. Ser så fram emot lördag nu!! Kommer bli så lyckat.

Under em har jag förberett mötet, dels om skin supplements. Har lärt mig en hel del om tilläggsprodukter kan jag säga.. Så himla bra så att jag kan skräddarsy hudvården ordentligt. Sen avslutade jag dagen med möte med tjejerna! Riktigt lyckat verkligen! Och nu ska vi bli fler och nå nya höjder!
Det finns verkligen inget tak. Vi kan nå hur högt som helst ;)

Nu ser jag fram emot morgondagen då jag ska skriva in en jätte trevlig tjej, som ska bli konsult.
Bla Bla Bla haha vet inte hur jag ska kunna sova, har verkligen mycket energi!!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar