måndag 21 november 2011

Full rulle

Idag har det varit full rulle. Som alltid ska jag väl tillägga när man har två små barn. Egentligen hade jag bara velat vila hela dagen för jag vill bara bli frisk, men ja vila får jag göra när jag blir gammal!
Vi har varit på bvc. Sam älskar att åka dit för där finns nya leksaker och man får mycket uppmärksamhet av sköterskan. Sköterskan tyckte att han är tidig i sitt prat, en 1,5 åring brukar säga omkring 8-10 ord men Sam säger omkring 30 ord och har börjat lägga ihop två och tre ord. Som "e vajmt dä" är varmt där och så pekar han förnuftigt, Haha det värmer i hjärtat av stolthet.
Sen åkte vi till lekparken på holmen. Åkte rushkana, gungade och lekte i sandlådan om vartannat.
Och då var det snart dags att åka hem så jag kunde göra mig klar för att åka iväg och ha klass. På fotot kommer Sam i Peters tofflor hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar