måndag 6 februari 2012

Blingoparty ikväll

Huvudvärken borta! Härligt! Vi har haft en mysig morgon här. Den började dock lite chockartat av att vi hörde pianoljud från nedervåningen vid halv sju imorse.. Jag for upp och förstår ganska snart vad det är, Sam har krälat ur sängen, fått upp dörren och gått ner för TRAPPAN (?!!) och sitter i köket och spelar på sitt piano. När jag inser att han mår prima och är på ett strålande humör så kan jag inte låta bli att skratta åt det, lilla busunge! Men idag åker grinden upp för jag vågar inte riskera att det händer igen, nästa gång kanske inte går lika bra.
Sen hade han ut mjölkersättningspulver över HELA köket när jag tittade bort för ett ögonblick. Visst är småbarn härliga?! Det är precis som om han visste att det behöver dammsugas och hjälper mig att få tummen ur..
Nu sover bägge barnen så jag får chansen att i lugn och ro göra mig i ordning. Jag har ett möte vid fyra och sen väntar jag gäster ikväll. Jag ska ha blingoparty :) hur snygga är inte kläderna på bilden? Både på bebisen och henne. Dags att vi matchar varann lite här? Hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar