söndag 5 februari 2012

Huvudvärk

Har varit väldigt seg här på bloggen idag, jag vaknade med huvudvärk som gick över till migrän så det va bara att lägga sig och sova på fm. När jag vaknade några timmar senare så hade jag bara "vanlig" huvudvärk kvar och en uttråkad familj så vi åkte och hälsade på Carro, Martin och Sams och Linneas kusiner Vinton och Charlie. Där lekte vi av oss och fikade. Carro hade bakat cupcakes som var farligt goda. Carro har verkligen kommit igång med träningen efter hennes graviditet så jag blir ännu mer taggad själv att komma igång när jag hör det. Vet ni varför jag har segat ihop? Jag har inte köpt ett nytt kort för den här säsongen och därför känns det inte lika enkelt. Dålig ursäkt?? Sjukt dålig! Nu ska jag sova och hoppas på att jag vaknar utan huvudvärk imorgon! God natt!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar