lördag 18 februari 2012

Hej hopp!

Alltså jag har ju fortsatt haft eller har problem med hotmail! Det är så tråkigt. Jag får inte mailen att funka på mobilen. Imorgon ska jag verkligen ta tag i det här problemet för jag är handikappad! Tyvärr kanske jag måste byta till en säkrare mail eftersom jag blir hackad var och varannan dag. Men det är så mycket adresser och mail som jag behöver ha i företaget så jaa, det blir ett helt företag att byta mail helt enkelt! Jaja. Nog om det!

Det har hänt mycket under veckan och jag har en massa bilder till er men eftersom det inte vill fungera så kör vi istället en flashback i bilder :) Jag satt just och tittade på massor av gamla kort. Vad lyckligt lottad jag är! Vad mysigt vi har haft hitills min Petrus och jag.

Jag tänker tillbaka när pruttungen var bebis (han har ju blivit så stor!!):
Sam var 6 veckor på det kortet. Minns det sååå väl. Tidningen hade just varit hos oss och gjort ett repotage om oss, minns att det var väldigt roligt! Framför allt för Sam att läsa sen när han är större!

Jag tänker tillbaka till sommaren:

Peter åker hoj och jag och Sam cabbe. Vi är påväg till hajstorp. Ååå jag minns när jag såg Peter i skinnställ första gången! Haha det var på vår andra dejt. Jag trodde jag skulle sjunka genom asfalten så jädra sexig va han.


Okey bilderna kom visst lite i oordning men jag vill inte göra om det för det tog så lång tid att ladda upp! Det här kortet hade vi pusskalas för Sam fyllde 4 månader:


Hihi goding. Tänk att han har varit så liten....


Och så jag i cabben på väg till hajstorp:


Bmw cabben har vi inte kvar utan nu har vi en annan som ni kanske minns? Nu längtar jag till sommaren för att inviga den! (jaja det är DIN bil petrus).


Jaha en tillbakablick såhär mitt i natten. Om ni undrar så har jag lite egentid med mig själv. Såklart är jag trött men jag njuter av lugnet och chansen att bara göra det som faller mig in.. som att blogga tex. När man har små barn så kanske egentiden får infalla på natten ibland!


Sov gott! (Eller det gör ni la redan...)









































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar