måndag 13 februari 2012

Min helg

Anledningen till att det har varit öde här på bloggen i helgen beor på tekniken! Jag har inte kunnat blogga alls från mobilen för att min mail inte har funkat?! Att blogga från mobilen är en förutsätting för att det ska funka för mig att hinna.
Det har hänt mycket i helgen! Det gillar jag! Älskar att ha många bollar i luften, thats me!

Sammanfattning:
Linnea har fyllt 5 månader, Sam har ramlat och slagit upp ett jack i pannan så nu kommer han få ett fint ärr där, jag har varit på en modell för en dag så nu är jag en erfarenhet rikare, jag har druckit drinkar på mumma, planerat mässan med mig härliga kollega Linda och jag har haft en makeupklass. Dessutom har vi hela familjen varit ute och myst i det härliga vädret! Är det någon mer än jag som har vårkänslor deluxe?
Jaa.. det var nog allt... NEJ jag har glömt en sak! Jag har suttit halva natten med min bokföring så jag är så trött så jag känner mig bakis idag. Rätt åt mig! Hoppas jag lär mig.
Om allt detta har jag gjort fina inlägg med bilder till er under helgen, men ja dom är borta nu. Så ni får inte bilder på allt.

Men här får ni ett bildspel på modell för en dag:
































Bör tilläggas att bilderna inte är redigerade ett dyft! Måste bara säga att jag är positivt överraskad att dom blev så bra ändå. Men sminket var rena kakan. Inte konstigt att många har hudproblem om dom använder sån skit. Dock var jag nöjd med hur tjejen sminkade mig, hon kan ju inte råför att makeupen inte är det bästa för huden.

3 kommentarer:

  1. Var du på model house?

    SvaraRadera
  2. Nej det heter modell lab och dom kom till Mariestad :)

    SvaraRadera
  3. Wow vilka fina bilder. Grattis. Kul att titta på resten av livet! Jag funderar på den här dealen... modell-för-en-dag.se

    SvaraRadera