söndag 24 juni 2012

God dag!

Har ni haft en trevlig midsommar? Vi har haft det så mysigt! Träffat vänner och familj, ätit gott och firat.
Eftersom det blev sent igår så har det varit en segstartad dag idag! Men det gör verkligen ingenting. Man måste ju ha sånna dagar också :-)
Nu blir det rester till lunch sen åker vi till min mormor som fyller år idag! Jag har plockat ihop en fin goodiebag till henne som hon verkligen kommer gilla.

Ikväll blir det gymmet, har hittat en jättebra sida med tips på träning och kost just för att komma i riktigt bra form. Jag är så förbannat trött på att vara överviktig! Men skit i vad vågen säger, jag vill komma i riktigt bra form och jag är på väg. Det gäller att få en allsidig träning och det får man med ett bra träningsschema så det har jag precis gjort! Nu ska jag testa att följa det och se om det är rätt för mig.

Sötnöten på midsommar:

1 kommentar:

  1. Vad är det för sida du har hittat. Man blir inspirerad av din blogg till att börja träna och kämpa mot dom där extrakilona.

    SvaraRadera