onsdag 13 juni 2012

Min fina häst, Mirau..

Haha! Hittade lite gamla bilder på min mail (?!) på min häst jag hade för... 5år sedan tror jag att det är? Eller 6 kanske. Kommer inte exakt ihåg, känns som jättelängsedan men ändå inte. Har ju ändrats så mycket i mitt liv sedan dess så kanske är därför det känns som tio år sen?
Jag har bytt man, flyttat och fått två barn så..
Ja iaf. Kom på när jag såg bilderna att jag verkligen alltid har ångrat lite grann att jag sålde den här hästen. Visserligen räckte han inte alltid till i allt jag ville göra men vilket härligt temprament han hade! Och ett hjärta av GULD. Åh saknar honom.
Man gör sig påmind nu på sommaren om hästlivet, det är som härligast nu ju. 
Fast att ha egen häst tar mycket tid! Tid som jag inte vill lägga på ett så stort intresse just nu men en dag ska jag ha egen häst igen!






1 kommentar:

  1. Vad härligt! Har ju precis sålt alla mina hästar, så nu är det tomt på gården. Men en ridhäst har jag inte haft på 8 år! Ser till att åka på turridning lite då och då för att får njuta lite. Egen häst blir det nog aldrig igen, tar sjukt mycket tid ju, men ridskola 1 gång/veckan kanske? Funderar seriöst på det i alla fall. =) Fin liten fjording du hade!

    SvaraRadera