torsdag 28 juni 2012

Öppen förhållande? DISS!

Åå det är fint väder idag IGEN!! Gillart! Idag har jag och Malin hälsat på Maria, kul att ses för det var längesen nu jue!! Vi hade mycket att ta igen så tiden gick och Maria fick nog ganska bråttom till jobbet hehe oj då.,,

Jag lyssnade på radion imorse och då gästades rix fm av en psykolog (tror jag det va...) och dom pratade om öppet förhållande. Vad tycker ni om det?
För mig låter det så konstigt att ligga med andra när man har "lust" och sen gå hem till sin sambo...?
Älskar man verkligen den man bor ihop med om man vill ligga med andra?
Kan man skilja på kärlek och sex? För det går väl in varandra.. Det ena stärker det andra osv.... Enligt mig.

Varför vill man ha det öppet? Sexdrift? Eller är det rent av för att undvika göra slut? Det är liksom enklare att ha ett öppet förhållande än att faktiskt göra slut...?
Och de som man ligger med då, är det verkligen att visa respekt att ligga med någon och sedan tala om att man har sambo och hade bara "lust" att dra över personen i fråga? Haha Jaa, jag är helt klart emot öppet förhållande! Jag tror faktiskt inte att det är sunt någonstans. Varken för flickvännen och pojkvännen eller liggen som blir förförda.

Like this? :


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar