torsdag 20 februari 2014

Åker till Stockholm kl 4 inatt!

Hej hopp alla goa! Nu ligger jag i sängen bredvid Sam och Linnea, Linnea är piggare men nu har Sam jättehög feber stackarn. Jag tycker det är riktigt jobbigt när min barn har hög feber för jag inbillar mig det värsta (typ hjärnhinneinflammation) och ligger och vakar dom, kollar temp och om de har kissat samt tjatar att de ska dricka.. Inatt vid 4.00 åker jag och tjejerna i studion till Stockholm på utbildning och annat skoj och jag är verkligen taggad men känns fel i mammahjärtat när mina barn är sjuka. Men jag har ju några timmar kvar till vi åker så då ska jag kurera Sam allt jag kan.. 
Idag har jag jobbat i studion, men har fått egen lyx emellan kunderna också och fått nya fransar och färgat hår, så nu känner jag mig snygger inför Stockholm ;-) 
Det blev faktiskt en dip dye och det blev assnyggt! Jag ska försöka ta en bra bild imorgon så ni får se. 
Jaha jag ska väl försöka sova lite innan det är dags att gå upp ;-) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar