tisdag 11 februari 2014

Lite nytt i garderoben..


Mmm älskar shopping! Och måste säga att Mariestad ändå har några få butiker som liksom sticker ut lite med lite egna typer av kläder. Är så trött på hm och vero Moda eftersom alla går i exakt samma (erkänner att jag handlar där också ibland men ändå....)

Här är lite nytt som hittat in till min garderob;



Älskar pärlorna och tvätten på jeansen, och de är sååå sköna. Den svarta toppen är lite lätt genomskinlig med snygga spetsdetaljer som inte syns så bra på bilden.. 
Kläderna är från Lacami i Mariestad. 

Idag har jag dock inte haft det snyggaste ur min garderob på mig utan bott i mina träningskläder och suttit och pluggat mest hela dagen. Lite studio jobb blev det också; några samtal, beställning och lite företagsmailande. 
Vi söker diverse leverantörer just nu så är det någon speciell produkt ni vill ha i studion, hör av er! (Studioinsideout@outlook.com). 

Mina snygga träningbralls igen; 


Ikväll körde jag dubbelpass på gymmet. Det var tufft eftersom jag redan har sjuk träningsvärk (!!) men det känns så gött nu när man duschat och kroppen är mör. 
Dags att sova! 
God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar