måndag 17 februari 2014

Fullmåne? No shit!

Alltså jag påverkas sjukt mycket av fullmåne.. Nu ligger jag här och tittar i taket och lyssnar på barnen när de snusar bredvid mig. Linnea har hög feber och då vill jag ha henne hos mig för att hålla lite koll på henne.. 
Påverkas ni också mycket av fullmånen? Visst är det ändå konstigt att man kan känna av det så starkt? 
Vi får väl se när jag somnar.. Får kika på netflix lite kanske.. 
Imorgon ska jag förändra håret lite igen.. Haha jag veeet, jag ändrar färg på håret lika ofta som ni byter sängkläder men det är ju så roligt att förändra! 
Jag är väldigt sugen på dipdye igen, minns ni när jag hade det ett tag? Det är ju länge sen nu jue.. Får se hur det blir. 

Hoppas ni kan sova iaf medan jag rullar tummarna och räknar får ;-) 

Hittade by The way en skitsnygg dipdye som jag tycker att min kollega Milla ska färga! ; 
Coolt eller hur?! Om jag hade varit blond så skulle jag definitivt testat detta! 

Här har ni mig i dip dye för något år sedan:

Okey en dålig bild,, men det får duga..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar