torsdag 27 februari 2014

En del förvånar

Jag har precis nattat barnen och nu är energin snart slut. Jag ska lägga mig under täcket och titta på meningslösa amerikanska serier, vad kan rensa huvudet mer än det? En öl kanske.. 
Fatta att det redan är torsdag idag?! Var tog den här veckan vägen?! 
Det har varit mycket den här veckan, dels har vi mycket i studion och det är såå roligt men sen har det också varit mycket mindre kul saker som har hänt. Tyvärr kan jag inte dela med mig av det här men man kan säga att ibland känner man helt enkelt inte vissa människor som man tror. 
Det är tur att vi har många roliga planer framöver i studion, så att man har mycket att se fram emot ;-) 
Nu har vi precis kommit igång med spraytan ordentligt och det är riktigt kul och inom kort kommer vi kunna erbjuda ytterligare två behandlingar! Jädrar vad spännande det ska bli. Än kan jag inte avslöja.. Men ni kommer bli varse. 
Nä nu får det bli serier, imorgon väntar en full dag igen och på lördag är det ladies night! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar