tisdag 18 februari 2014

Hundra olika hårfärger på ett år..


Äntligen ligger jag i sängen! Det har gått i ett idag, vilket jag gillar! Jag blir bara rastlös när ingenting händer :-)
Jag har faktiskt hunnit med att skriva prov på hermods nu ikväll, hoppas det gick bra.. Tänk vad smidigt egentligen! Att man kan plugga så? Webb baserat, hur smart?! Hehe okey nu väntar vi in betygsättningen först innan jag höjer det till skyarna. Det är kanske svårare än vad jag tror. 
Jag tänkte just på det jag skrev i ett tidigare inlägg om hur ofta jag har ändrat hårfärg, jag har verkligen haft ALLA hårfärger! Nej nu ljuger jag, blått och grönt har jag aldrig haft.. Men annars så har jag haft de flesta. 

Här är några av mina senaste hårfärger, vilken passar jag allra bäst i tycker ni?? Jag är i ändrar tagen igen.. Haha
Brunt, svart, rött, dip dye, blont?? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar