torsdag 20 februari 2014

Ta hand om ditt yttre för att må bättre i ditt inre!

Något som är väldigt kul att jobba med är löshår! Hårförlängning kan göra så stor skillnad! Jag tänker bara på hur jag har haft det med mitt hår som blev så tunt efter jag födde Linnea. Tänk vad mycket man kan göra idag för att få sitt drömhår? Och vad viktigt håret är för sin självkänsla. Är det något man bör unna sig så är det lyx till håret! Vare sig det är bra schampo och balsam eller en hårförlängning så känner man sig fin i håret så mår man alltid lite bättre. 

Min hårförlängningskund idag; 
Så himla fint! 

Många kan tycka att man inte ska lägga pengar på sig själv och sin "yta" men det är så fel att tänka så, därför att man bör ha en balans där man tar hand om både sitt inre OCH yttre. Hur du känner dig på ytan påverkar hur du känner dig på insidan. Believe me! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar