fredag 21 februari 2014

I Stockholm!


Wow vilken dag! Men dagen är inte slut än ;-) vi åkte kl 4.00 imorse och det var tur för väglaget var inte det bästa.. Sedan släppte vi av Milla och Frida hos Stockholm Beauty för spraytanning utbildning och jag och Elise åkte vidare till Artractive för att avlägga mitt fransprov. Och jag kan nu säga att jag är färdig diplomerad fransstylist! Wihoo! Jag fick så mycket beröm för att jag var så noggrann och för att mina fransar jag hade gjort var mycket bra gjordA. Verkligen så roligt att höra. 
Nu sitter vi på hotellrummet jättebruna och nyduschade med spraytan, det här kommer lätt bli en vana! Man blir verkligen såå brun och jämn. Nu ska vi korka upp lite vin och ikväll ska vi göra stan. 

Hotellrummet; 




Så himla fint är det här på Scandic park! Vi ska alla bo i samma rum också så hur mysigt är inte det?! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar