fredag 7 februari 2014

Ett missbruk?

Var på gymmet med Milla idag, vi sprang och kastade en "viktboll" mellan oss så att det blev som benböj men mycket roligare, jag har redan sjukt ont i rumpmusklerna efter den övningen.. Snygg rumpa till sommaren, ja tack! 
Jag har unnat mig nya löparskor idag också vilket var något som jag egentligen skulle ha gjort för längesen! Jag har haft så ont i knäna bara för att jag springer i gymskor utan ordentlig stötdämpning i.. 

På tal om något helt annat, vet ni att jag har 43 (?!) sjalar?? Är det normalt? Det värsta är att jag har inte slutat köpa sjalar för den delen. Men jag kan tycka att en sjal är som ett smycke nästan, man vill ha en till varje outfit eller hur? 
För det kan väl inte vara ett sjalmissbruk,,?? ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar