lördag 7 augusti 2010

Imorgon och tolv veckor framåt.

Jag har fått inse att öl och träning inte ger så bra resultat.
Även om jag gärna skulle vilja vara naiv och blunda för sanningen..
Då plötsligt ramlar lösningen över mig. Det innebär utmaning!
Men jäklar vad jag är laddad.

Vad sjutton snackar hon om?

Jo när jag var nere på korpen på ett pass för några veckor sedan så kommer glada yrvädret Malin med en lapp viftande framför mig.
Jag hann urskilja "utmaningen" på lappen precis innan passet började.
Utmaning? Jag ÄLSKAR utmaningar!
Jag är MED!! Tänkte jag innan jag insåg vad jag just gett mig in på.

Malin har en vännina (jag menar tjejkompis..) som är dietist.
Hon ska ha en testgrupp.
I den gäller LCHF kost och intensiv träning.
Intensiv träning = träning SEX dagar i veckan.

Igår fick vi äran att ta mått, väga oss och ta nakenbilder.
Imorgon is the day!
Nu kör vi!! (från i morgon och tolv veckor framåt).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar