söndag 22 augusti 2010

Konstverk, kräftskiva och hejaklack.

Lördagen och Söndagen har varit fullspäckade här.
I lördags förmiddag åkte jag till Lotta, där blev det rena salongen med håruppsättning och make up. Hon skulle på bröllop och jag tycker ju att det är så roligt att få hålla på med hår och smink.

Här är mitt konstverk alá Lotta:


En riktig hot babe!!
På eftermiddagen åkte vi till Sanna och hennes årliga kräftskiva, hon hade som vanligt gjort det så himla fint och det går inte att tacka nog!
Jag körde och höll mig ifrån vinet, så jävla bra karraktär har jag ;-)
Idag har jag agerat hejaklack för Ellen när hon tävlade hoppning med fina Zenith.
Tyvärr missade vi första klassen :(
Och det var tok för få starter! Jag hade velat se några till..
En bra helg med andra ord!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar