onsdag 11 augusti 2010

Smygstart.

Snacka om att ha träningsabstinens!
Dietisten som håller i programmet har sagt att jag förmodligen inte kommer orka träna under dom två första veckorna då man håller på att göra slut på sina sockerdepåer.
Så då har jag tänkt att jag lika gärna kan unna mig att slappa nu för sen kör det igång med träningen Allan i sex dagar i veckan (inget man måste i vanlig bantning men det tillhör den här testgruppen..).
I alla fall, men jag har just insett att jag inte kommer kunna hålla mig!
Jag vill träna NU!!

Allt är snart klart för att börja.
Träningsmusiken är ihop plockad.
Träningsprogrammet klart.
Imorgon kommer mina hantlar, vikter och skivstång som jag inhandlat.
Sålänge smög jag (omedvetet) hem mammas vikter.

Sen har jag såklart gymmet, men med tanke på att jag har barn så har jag gjort det enkelt för mig. Det kommer inte finnas några ursäkter OCH jag behöver inte tillbringa varje eftermiddag på gymmet när P har kommit hem.
Om man får nämna ett ytterligare plus, så kommer min son nog ha fantastiskt roligt när han får mig som underhållning på vardagsrumsgolvet :-)

Smygstart testing testing...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar