lördag 7 augusti 2010

My biggest fan.

När man hittar en ny låt.. ni vet en som får en att bli som en pundarbrud på studio 54.
Fullast i tron att man är snyggast och bäst i hela universum, ställer man sig i mitten kastar med håret och rör varje muskel i hela kroppen i så kallad dans.
I det här fallet gäller det "love is on fire" med italobrothers.
F-n vad bra den är!

Just nyss stod jag i mitt vardagsrum och låtsades att jag var på studio 54, just idag passade jag riktigt bra in för jag hade bara bh och trosor på mig.
DÅ insåg att jag har ett stort fan, och det är den absolut meningsvärda fanet.

Här är han:



Efter några moves tappar han nappen.

Det är inte alla som har det så bra som jag.
Vad jag önskar att han alltid ska beundra mig sådär.
Nu först vet man innebörden av RIKTIG kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar