onsdag 18 augusti 2010

Statusuppdatering:

Hur går det med bantningen då??
Skitbra går det!
F-n vad jag är bra!!!!!!
Inga snesteg what so ever och nu är jag inne på elfte dagen.
Jag har inte vägt mig än, jag tänkte att det skulle få vänta tills på söndag, då har hellveckorna passerat och då kanske jag känner igen min kropp igen.
Just nu har jag fortfarande huvudvärk då och då, svettningarna infinner sig fortfarande men inte lika ofta.

Okey jag ska erkänna att änglaalex och djävulsalex satt på mina axlar igår..
Vi ska nämligen på kräftskiva på lördag.
Djävulsalex: "DET GÖR INGET! Du har ju varit så redig! DU förtjänar några glas vin..äh va sjutton bli ASkalas vet ja!!"
Änglaalex: "NEJ förstör inte det här nu! Du ska ju bli fit och smal!"

När djävulsalex började vinna fajten så skicka jag mess till förstärkningen: Änglamalin, "HJÄLP!!!"

Det här fick jag som svar:
"Du ska inte dricka! Inte dricka! Då blir allt det du kämpat med nu förgäves. Nu när du har avgiftat kroppen så måste den få möjlighet att vänja sig och få vila. Dessutom kan jag säga att det är inte värt det, du kommer att bli dålig efter bara några timmar med tanke på den blandning av socker, alkohol och kolhydrater som du får i dig. Din mage kommer pajja och kvällen kommer sluta på TOA!" (Tänk er mina stora ögon vid det här laget...)

Och därmed var kriget vunnet. F-n vad bra hon är det där Malin, tur jag har henne!
Så istället för änglaalex (för hon är svag... myckt svag..) så tar jag till Änglamalin istället, så ska det här gå vägen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar