fredag 30 mars 2012

Bästa köpet!

Jag tänkte börja med det senaste bästa köpet här på bloggen! Kul va? Och jag börjar med den här fantastiska produkten!! Jag köpte den för några veckor sedan och jag använder den varje dag trots det så har det inte gått åt mycket som ni ser.. Men det är inte därför den är bästa köpet, utan den är hur bra som helst om man lätt får "risiga" toppar och dessutom gör den håret glansigt! Love it!
Man kan använda det på topparna innan man tvättar håret, efter du har tvättat håret i blött hår och på torrt hår för att få glans!
Kommer faktiskt inte ihåg vad den exakt kostar men runt 50-70 kr och den är så värd det!
Jag köpte den på Ica, matbutikerna tycker jag växer mer och mer eller hur?! Vilket gör det enkelt.

God morgon förresten! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar