fredag 2 mars 2012

Det går inte att misslyckas!

Vad det är skönt när man har fått massor gjort! Känns som det är lättare att njuta av fredagskvällen. Jag har gjort hela to do listan, varit på massage, fixat naglarna och städat lokalen. Jag är riktigt nöjd med dagen!

Jag är så glad att jag jobbar med ett så fantastiskt företag för jag har blivit en positivare människa. Visst är det egentligen sorgligt att vi bara klappar åt barnen tills dom når en viss höjd? Sedan försvinner uppmärksamheten och upplyftandet. För då förväntas det att dom lyder osv.
Jag tror på att lyfta andra till framgång. Och det är precis det jag kommer göra med mina barn. Jag vill att dom ska känna att dom kan nå dit dom vill bara dom är villiga nog. Faktiskt så måste jag nog tacka min mamma för att hon alltid har berömt mig. Hon har alltid sagt att jag kan göra precis det jag vill, vare sig jag har velat bli sångare, läkare eller egen företagare så har hon fått mig att tro att jag kan nå dit!
Kanske är det därför jag vågar ut på djupt vatten? Det kanske visar sig att jag är mästare på att simma... Eller så sjunker jag som en sten, men då är jag en erfarenhet rikare. Det är inget misslyckande sålänge man fortsätter!
Man lever bara en gång! Våga ut på den hala isen, hur ska du annars veta vad som finns där? Kanske är det din framtid :)
Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar