torsdag 8 mars 2012

Yes!!

Känner mig nöjd med dagen! Eller efter jag beslöt mig för att bli pigg, innan det tjurade jag. Nu sitter jag i soffan, jag är egentligen sjukt trött men det är sååå skönt att bara va för sig själv, läsa lite, titta på tv lite och reflektera över dagen. Så jag envisas med att vara vaken en liten stund till bara för att få den här egentiden.
Annars då? Jo jag är riktigt nöjd med bantningen, jag har verkligen skött mig!
Vad jag gör? Jag dricker soppa (Cambridge) fm och kväll. Äter ett mål om dagen, en tallriksmodell. Det viktiga är att inte äta sig proppmätt.
Anledningen till min metod är att få bort sötsuget och det funkar!! Äntligen, för förra veckan hade jag kunnat döda för att få vräka i mig godis.
Shit imorgon är det redan fredag?! Var tog den här veckan vägen??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar