lördag 24 mars 2012

Sängen!

Jag har lyckats komma upp för våran trappa (som inte var alldeles för lätt!) och krupit ner i min supersköna ställbara säng, lycka!! Haha
Det är en vecka sen jag sov här, jag har inte lyckats komma upp för trappan.
Men så är det när man har en "idrottsskada" hihi. Min farfar sa det idag, att slita av ligament är en typisk fotbollsskada. Jaaa jag vet! Jag är en atlet! (näsan växer på mig?!).
Man kan ju iaf skylla på det... Känns lite bättre?

Annars har det varit en supermysig dag, Sam är så glad för alla leksaker han har fått.. Han låg i soffan med sina ballonger och sin nya gräsklippare i plast innan han föll för John blund, godingen.
Jag har färgat håret idag också, är faktiskt jättenöjd! Jag tror att jag kan ha lyckats få till "Molly sanden rödbrunt" nu! Vem vill inte se ut som henne? Snygg och begåvad!
Ni får se imöra!
God natt

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar