torsdag 29 mars 2012

Inspiration!

Vårens makeup trend är fantastisk!!! Så vad är det som gäller? Känns det inte som om det är dags att hänga med i trenden och hitta på lite nytt??
Det känner jag!
Våren får mig alltid att vilja ha FÖRÄNDRING! kläder, makeup och i hemmet. (Peter har ett späckat schema i radhuset här nu haha!!).

Ta inspiration från naturen i makeupen!
Vattenfallen, blommornas färgprakt, djungelns gröna, sandens glittrande och träslagens bruna toner.

Blanda varmt som kallt! Det finns inga gränser. Jag gillar idéen att blanda starka färger med naturliga, jordnära nyanser, gör inte ni?! Det blir så användbart.

Men framförallt hitta det som lyfter fram dig i vår!!

Matcha din makeup med din snygga vårgarderob. Jag var på marieberg igår och man ser hur mycket färg som är inne nu i klädbutikerna!
Marinblå, orange och klara färger på jeans som turkos, cerise och knallbått.
Pasteller och kavajer i alla färger. Såå kul!

Vill du ha hjälp, få sitta ner och testa vad du trivs bäst i så bokar du en makeup konsultation, jag hjälper dig få det resultat du vill ha!
För att få mer inspiration gå in och frossa på www.Alexandra.ek.Marykay.se

Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar