söndag 25 mars 2012

Outfit!

Jaa det gör ju alla bloggare så det måste ju jag med! Det är faktiskt den här kavajens fel att jag var i stan och därmed gjorde illa foten.. Men men.

Det är så inne med kortare kavaj i alla färger!! Pastell är ju det som gäller i vår och sommar! Jag föredrar vit eller beige på kavajen.
Linnet och kavajen är från hm och dom marinblå treggingsen är från lindex. Egentligen skulle man kunna macha med ett par jeans i en härlig pastellfärg som tex ljusblå till detta också (jag vill banta lite till innan jag drar på mig ett par sånna!).
På bilden ser ni hårfärgen jag färgade igår. Rödbrunt hår är det som gäller, titta bara på kändisarna! Känns som alla färgar håret rött. Tex Molly och Carola bara för att ge några exempel.

2 kommentarer:

  1. WOW! det syns verkligen på dig att du gått ner i vikt! Snyggt!

    SvaraRadera
  2. TACK!! :-D såg att du skrev att du behöver gå ner ganska snabbt, ett tips är soppor, effektiv viktnedgång dock svårt att hålla :)

    SvaraRadera