måndag 2 januari 2012

2012!

God morgon!
Nu är det 2012, härligt!! Det ska bli så spännande, ett helt nytt oskrivet blad och år. Jag bara vet att det här kommer att bli mitt och min familjs år. Det blir som man tänker.

Vi har haft en bra nyår och helg! Vi har varit på leklandet, badhuset (sam älskade det), haft huset fullt, ätit god mat och druckit gott vin. Dessutom var vi och hälsade på Asph i Lidköping igår och var inget bakis(!!).
Men nu är det som sagt nytt år och jag är ivrig, var ska jag börja?!
Andra är rädda för förändringar, jag älskar förändringar!
Banta, jobba, flytta??! Ja flytta! Varför inte. Det är trångt här. Jag vill kunna ha familj och vänner på besök utan att det känns trångt.
Och banta ska jag börja med nu på en gång! Måste skaffa batterier till vågen.

Är ni också ivriga? Vad ska ni fylla erat 2012 med?

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar