tisdag 10 januari 2012

Varje ny dag...

Oj oj vilken natt,, vilken dag! Inatt var våra barn i princip vakna hela natten, puh! Man var lagom knäpp i huvet när morgonen kom. Då gäller det att rycka upp sig. TÅLAMOD är en dygd och är verkligen något som jag behöver utveckla ytterligare!
Jag fick ett bra tips, om man känner sig sådär totalt deppig och trött på morgonen så kan man vända känslan genom att tänka på det som man är tacksam för.. Och lite enkla saker till att börja med: "jag är tacksam för att jag har en säng att sova i" eller "jag är tacksam för att jag har ett hus att bo i" osv. Varje ny dag ger nya möjligheter!

På dagen har jag hunnit med planering med en kollega om framtida planer och planering av mötet som vi haft nu ikväll. Verkligen ett kanonmöte blev det med tjejerna! Så kul. Och där ser man.. Vaknar med noll energi och går och lägger mig med max energi :)
Jag måste bara säga, I love My job!
Får se vad morgondagen erbjuder, iaf ska jag hinna med att blogga som vanligt igen!
God natt
Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar